Detail semináře

Zákaznická zkušenost nové generace

Komunikační trendy a očekávání se vyvíjejí neuvěřitelně rychle. To, co dříve trvalo roky, je dnes záležitostí měsíců a týdnů. Odpovědi, které jsme dostali za několik dnů, dnes očekáváme v řádu minut, nebo dokonce sekund. Digitalizace rozšiřuje počty komunikačních kanálů, analytické nástroje poskytují nové obchodní příležitosti. Klíčem ke spokojenosti zákazníků, je rychlost a monitorovaná zákaznická cesta (tzv. „Customer Journey“).

Řada společností již nyní modifikuje komunikační strategie v souladu s novými trendy a snaží se řídit a zlepšovat zákaznickou zkušenost. A ukazuje se, že propast mezi společnostmi, které digitální strategii mají a těmi, kteří stále váhají, se dramaticky zvětšuje.

Nejde přitom zdaleka jen o kontaktní centra. Ta sice mnohdy tvoří vstupní bránu do firmy, jenže ideální zákaznická zkušenost se týká celé organizace - poboček, útvarů všech typů, produktových specialistů, zkrátka všech.

Na semináři se zaměříme na nové možnosti budování CX (zákaznické zkušenosti) napříč celou organizací. Od omnikanálové integrace, přes řízení požadavků v back-office, po case management. Ukážeme si praktické poznatky a navrhneme možné způsoby nasazení klíčových funkcionalit.

Ve druhé části si představíme nové oblasti, které lze shrnout pod pojem umělá inteligence (AI), jako je například chatbot.


Přesný program

09:00 – 09:30 – Ranní káva a snídaně
09:30 – 11:00 – Next Generation CX; mnoho klientů, mnoho oddělění – jedna komunikace
11:00 – 11:30 – Coffee Break
11:30 – 13:00 – “Meet Kate”; Artificial intelligence platform


Naším partnerem pro tento seminář je společnost Genesys.

Seminář je určen pro pracovníky a manažery z oblasti obchodu, marketingu, kontaktních center, back-office managementu.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

21.03. 2018

Registrace: 9:15 – 9:30
Seminář: 9:30 – 12:00
Místo konání: Dimension Data CR, Milevská 5/2095, Praha 4

Přednášejícít

Load Style

Jan Růžička

Business Development Manager, Dimension Data

Hosté

Jiří Zeman

Account Executive Central Europe, Genesys

Henrich Eckhardt

Solutions Engineer, Genesys