Vizuální komunikace jako součást firemní kultury

Vizuální komunikace jako součást firemní kultury

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Viditelné výhody přináší videokonferenční řešení, které mění styl, jak lidé spolupracují, jak komunikují, jak žijí. Zprostředkovává pocit fyzické přítomnosti, odstraňuje rizika a přináší snížené náklady na cestování, což zásadně opodstatňuje investici.

Námětem tohoto semináře budou videokonferenční řešení pro zasedací místnosti a využívání vizuální komunikace pro plánované schůzky. Mezi takové patří pravidelné schůzky řídících pracovníků, pohovory pro regionální pobočky, projektové konzultace se zákazníky, úvodní obchodní schůzky, apod., kde je kladen důraz především na osobní účast, ale bez nutnosti fyzické přítomnosti.

Součástí budou reálné ukázky, například video spojení dvou konferenčních místností mezi Prahou a Ostravou, do kterého se připojí s osobní videokonferencí kolega pracující z domova, nebo využití videokonference k diskusi o kvalitě vyráběných produktů, pro kterou je zásadní kvalita video přenosu.

Prezentovat se budou i realizace u společností Kofola, Tescoma, Merck/MSD a dalších, včetně Dimension Data.

Podívejte se, jak MSD komunikuje s globálními týmy

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

18.08.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Vizuální komunikace jako součást firemní kultury

Vizuální komunikace jako součást firemní kultury

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Viditelné výhody přináší videokonferenční řešení, které mění styl, jak lidé spolupracují, jak komunikují, jak žijí. Zprostředkovává pocit fyzické přítomnosti, odstraňuje rizika a přináší snížené náklady na cestování, což zásadně opodstatňuje investici.

Námětem tohoto semináře budou videokonferenční řešení pro zasedací místnosti a využívání vizuální komunikace pro plánované schůzky. Mezi takové patří pravidelné schůzky řídících pracovníků, pohovory pro regionální pobočky, projektové konzultace se zákazníky, úvodní obchodní schůzky, apod., kde je kladen důraz především na osobní účast, ale bez nutnosti fyzické přítomnosti.

Součástí budou reálné ukázky, například video spojení dvou konferenčních místností mezi Prahou a Ostravou, do kterého se připojí s osobní videokonferencí kolega pracující z domova, nebo využití videokonference k diskusi o kvalitě vyráběných produktů, pro kterou je zásadní kvalita video přenosu.

Prezentovat se budou i realizace u společností Kofola, Tescoma, Merck/MSD a dalších, včetně Dimension Data.

Podívejte se, jak MSD komunikuje s globálními týmy

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

29.06.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Osobní videokonference a komunikace odkudkoliv

Osobní videokonference a komunikace odkudkoliv

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Jsou vaši zaměstnanci a kolegové neustále pohybu? Vytížení schůzkami s kolegy v kanceláři, schůzkami s klienty ve městě, týmovými poradami, služebními cestami, a jejich pracovní život se točí kolem řešení kolizí v kalendáři? A přitom si lze pomoci chytrým telefonem, tabletem i notebookem, který mají neustále při sobě, a mohou tak získat drahocenný čas.

Ten lze získat právě díky možnosti trvalého vizuálního spojení – profesionální videokonferenci – která zajistí kvalitní přenos obrazu i zvuku.

Seminář se bude zaměřovat na technologie a nástroje firmy Cisco, určené pro vizuální komunikaci, videokonference, sdílení prezentací i chatování. Jejich společným jmenovatel je dostupnost pro maximální počet účastníků. Představíme způsoby jejich použití i vhodnost pro různé situace. Typicky mohou uživatelé komunikovat jak ze zasedací místnosti, tak přes notebook na pracovišti, přes tablet v kavárně, nebo chytrý i klasický telefon při cestě autem. Důraz je zde kladen především na sdílení a přenos informací, který ušetří čas na cestování a vyplní neefektivní mezery v kalendáři.

Součástí bude i reálná ukázka požívání video komunikace prostřednictvím různých zařízení, kdy nejprve využijeme chat, a následně přejdeme do video komunikace s kolegou v terénu přes telefon, ze zasedačky se připojí obchodník a externě přes notebook zákazník. V druhé ukázce se pro sdílení prezentace můžeme připojit všichni najednou a vtáhneme vás do děje.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

15.06.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Multimediální informační displeje i reklamní panely

Multimediální informační displeje i reklamní panely

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Schopnost lidského mozku zpracovávat vizuální informace je imponující. Není divu, že vizuální obsah a jeho šíření nachází stále širší uplatnění pro informovanost, vzdělávání nebo propagaci.

Využívají se k tomu různorodé displeje, viditelně umístěné pro dané publikum, na které lze poutavým způsobem sdílet potřebné informace, prezentace, reklamní spoty, a to z jednoho místa a v reálném čase.

Toto řešení se nazývá Digital Media Signage (DMS) jeho síla tkví i v možnosti personalizovaného sdělení z hlediska lokality, denní doby a dokonce i dle konkrétního diváka, kterého lze identifikovat pomocí kamery. Cílem semináře bude seznámení s praktickými možnostmi využití Digital Media Signage především ve firemním prostředí, a to jak pro účely interní komunikace se zaměstnanci a sdílení informací pro budování firemní kultury, tak i například pro informování o programu obsazenosti zasedacích místností nebo seznamování s produktovým portfoliem a dosaženými úspěchy firmy.

Seminář bude obsahovat i reálné ukázky správy informací na vzdálených displejích, rezervace místností, elektronická nástěnka pro zaměstnance, i produktová videa a reklamy na velkoplošných panelech. Prezentovat se budou realizace u společnosti Nestlé a Dimension Data.

Podívejte se, jak Nestlé inovuje interní komunikaci

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

12.07.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adrián Čech

Solution Manager Unified Communications, DIMENSION DATA

Cisco Telepresence - Čtěte své partnery jako pokerový hráč

Cisco Telepresence - Čtěte své partnery jako pokerový hráč

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Drobná gesta mohou nést velký význam. Překvapeně povytažené obočí, letmý úsměv, souhlasné přitakání očima. I to rozhoduje o úspěchu, dává naději a mění život.

Telepresence je špičková videokomunikační technologie, která dokáže navodit pocit skutečného setkání. A to jak tradičním uspořádáním, které evokuje setkání u jednoho stolu, tak zejména kvalitou videokonferenčního přenosu.

Základem je přenos obrazu ve Full HD rozlišení, realistické podání barev, mnohonásobný zoom pro spolupráci nad detaily a vyladěný High Definition audio systém. Osoby mají vlastní obrazovky umístěné za "stejným" stolem a jsou v životní velikosti. Z videokonference lze také pořizovat záznamy pro další použití a pro maximální bezpečnost a ochranu know-how slouží silné šifrování přenosů.

Cílem semináře je představit toto špičkové řešení určené nejen pro setkávání top managementu, vlastníků, představenstev a akcionářů. Přijďte si prožít zážitek z digitálního osobního setkání a zjistit, jak velké je vaše nadšení pro nové příležitosti i odvaha měnit se.

Pozor, účast na semináři je bezplatná a koná se v prostorách společnosti Cisco Systems.

Podívejte se, jak žijeme s videokonferencemi. A ony s námi.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

03.08.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Cisco Systems, V Celnici 1462/10, 110 00 Praha 1-Nové Město

Přednášejícít

Load Style

Adrián Čech

Solution Manager Unified Communications, DIMENSION DATA

Host


Ivan Sýkora

Product Sales Specialist, Cisco Systems

Collaboration nástroje - Trendy moderní komunikace


Collaboration nástroje: Trendy moderní komunikace

Digitální transformace se projevuje u organizací v mnoha směrech. Mezi nejvýraznější patří metody komunikace a týmové spolupráce.

Manažeři vyžadují, aby zaměstnanci navzájem spolupracovali a tím dosahovali vyšší produktivity. Chtějí si udržet klienty a zároveň získat nové prostřednictvím lepších služeb. Chtějí snižovat náklady využíváním technologií novým způsobem a využít technologie i pro posílení obchodních procesů. Chtějí získat výhodu nad konkurencí. Chtějí přijmout digitální transformaci a zůstat relevantní vzhledem k rychlosti technologického rozvoje.

Na semináři se dozvíte, jaké jsou možnosti řešení týmové spolupráce od společnosti Cisco Systems, jak by taková spolupráce měla ideálně vypadat a dozvíte se praktické ukázky využití nejmodernějších nástrojů pro týmovou spolupráci.

V dnešní době je vysoký tlak na bezpečnost řešení, mobilitu uživatelů a přitom je kladen důraz na spolehlivost a kvalitu spolupráce. Jednou odpovědí na tyto funkcionality je přesun řešení do cloudového prostředí, druhá odpověď je naopak vše držet striktně na vlastních prostředích, tedy on-premise.

My Vám ukážeme možnost zabezpečeného propojení obou světů a vyzdvihnutí jejich výhod či nevýhod.

Automatizace je a bude hybatelem moderní doby, kdy tlak na snížení nákladů společností bude tento segment více a více urychlovat. V moderní komunikaci je tento trend již velmi znatelný, a proto Vám předvedeme několik ukázek, jak lze na tento trend správně odpovědět.


TECHNOLOGIE

Virtuální recepce
Cpost BOT

CÍLOVÉ PUBLIKUM

Manažeři obchodu a marketingu
Facility Management
Back-office
IT specialisté


Partnerem semináře je společnost Cisco Systems

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

13.06.2018

Registrace: 9:15 – 9:30
Seminář: 9:30 – 13:00
Místo konání: Dimension Data CR, Milevská 2095/5, Praha 4

Přednášejícít

Karel Hnát

Karel Hnát

Business Development Manager
Dimension Data Czech Republic

Hosté

Load Style

Ivan Sýkora

Sales Specialist
Cisco Systems


Load Style

Jaroslav Martan

CSE
Cisco Systems

Udělejte si DNA test v demo centru Dimension Data


Udělejte si DNA test v demo centru Dimension Data

Vyzkoušejte si funkce Cisco Digital Network Architecture – otevřené, rozšiřitelné a softwarově řízené síťové architektury v DNA demo centru společnosti Dimension Data.

Co se dozvíte
• Jak zvýšit adaptabilitu vašeho podnikání na podmínky digitální ekonomiky
• Jak využít možností virtualizované síťové architektury pro rozvoj firemních inovací
• Jaké zkušenosti máme s Cisco DNA v Dimension Data
• Jak pružné licencování zaručí, že budete vždy pracovat s nejnovějšími nástroji
• Jaký přístup k virtualizaci a automatizaci volí naši zákazníci
• Jaký názor mají naši konzultanti na uplatnění Cisco DNA v prostředí vaší firmy

Co si vyzkoušíte
• Modelové funkce a ovládání Cisco DNA
• Analytické nástroje Cisco DNA
• WiFi management
• Nastavení politik
• Fabric Mode
• Plug and Play


TECHNOLOGIE

Cisco DNA
Cisco DNA Assurance
SD – Access

CÍLOVÉ PUBLIKUM

Správci sítě
IT manažeři


Partnerem semináře je společnost Cisco Systems

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

12.12.2018

Registrace 9:30 - 10:00
Workshop: 10:00 - 14:00
Místo konání: DNA demo centrum, Dimension Data CR, Milevská 2095/5, Praha 4

Po 14:00 budou pro zájemce nadále k dispozici naši konzultanti pro individuální diskusi.