Cisco Telepresence - Čtěte své partnery jako pokerový hráč

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Drobná gesta mohou nést velký význam. Překvapeně povytažené obočí, letmý úsměv, souhlasné přitakání očima. I to rozhoduje o úspěchu, dává naději a mění život.

Telepresence je špičková videokomunikační technologie, která dokáže navodit pocit skutečného setkání. A to jak tradičním uspořádáním, které evokuje setkání u jednoho stolu, tak zejména kvalitou videokonferenčního přenosu.

Základem je přenos obrazu ve Full HD rozlišení, realistické podání barev, mnohonásobný zoom pro spolupráci nad detaily a vyladěný High Definition audio systém. Osoby mají vlastní obrazovky umístěné za "stejným" stolem a jsou v životní velikosti. Z videokonference lze také pořizovat záznamy pro další použití a pro maximální bezpečnost a ochranu know-how slouží silné šifrování přenosů.

Cílem semináře je představit toto špičkové řešení určené nejen pro setkávání top managementu, vlastníků, představenstev a akcionářů. Přijďte si prožít zážitek z digitálního osobního setkání a zjistit, jak velké je vaše nadšení pro nové příležitosti i odvaha měnit se.

Pozor, účast na semináři je bezplatná a koná se v prostorách společnosti Cisco Systems.

Podívejte se, jak žijeme s videokonferencemi. A ony s námi.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

03.08.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Cisco Systems, V Celnici 1462/10, 110 00 Praha 1-Nové Město

Přednášejícít

Load Style

Adrián Čech

Solution Manager Unified Communications, DIMENSION DATA

Host


Ivan Sýkora

Product Sales Specialist, Cisco Systems

Vizuální komunikace jako součást firemní kultury

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Viditelné výhody přináší videokonferenční řešení, které mění styl, jak lidé spolupracují, jak komunikují, jak žijí. Zprostředkovává pocit fyzické přítomnosti, odstraňuje rizika a přináší snížené náklady na cestování, což zásadně opodstatňuje investici.

Námětem tohoto semináře budou videokonferenční řešení pro zasedací místnosti a využívání vizuální komunikace pro plánované schůzky. Mezi takové patří pravidelné schůzky řídících pracovníků, pohovory pro regionální pobočky, projektové konzultace se zákazníky, úvodní obchodní schůzky, apod., kde je kladen důraz především na osobní účast, ale bez nutnosti fyzické přítomnosti.

Součástí budou reálné ukázky, například video spojení dvou konferenčních místností mezi Prahou a Ostravou, do kterého se připojí s osobní videokonferencí kolega pracující z domova, nebo využití videokonference k diskusi o kvalitě vyráběných produktů, pro kterou je zásadní kvalita video přenosu.

Prezentovat se budou i realizace u společností Kofola, Tescoma, Merck/MSD a dalších, včetně Dimension Data.

Podívejte se, jak MSD komunikuje s globálními týmy

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

18.08.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Multimediální informační displeje i reklamní panely

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Schopnost lidského mozku zpracovávat vizuální informace je imponující. Není divu, že vizuální obsah a jeho šíření nachází stále širší uplatnění pro informovanost, vzdělávání nebo propagaci.

Využívají se k tomu různorodé displeje, viditelně umístěné pro dané publikum, na které lze poutavým způsobem sdílet potřebné informace, prezentace, reklamní spoty, a to z jednoho místa a v reálném čase.

Toto řešení se nazývá Digital Media Signage (DMS) jeho síla tkví i v možnosti personalizovaného sdělení z hlediska lokality, denní doby a dokonce i dle konkrétního diváka, kterého lze identifikovat pomocí kamery. Cílem semináře bude seznámení s praktickými možnostmi využití Digital Media Signage především ve firemním prostředí, a to jak pro účely interní komunikace se zaměstnanci a sdílení informací pro budování firemní kultury, tak i například pro informování o programu obsazenosti zasedacích místností nebo seznamování s produktovým portfoliem a dosaženými úspěchy firmy.

Seminář bude obsahovat i reálné ukázky správy informací na vzdálených displejích, rezervace místností, elektronická nástěnka pro zaměstnance, i produktová videa a reklamy na velkoplošných panelech. Prezentovat se budou realizace u společnosti Nestlé a Dimension Data.

Podívejte se, jak Nestlé inovuje interní komunikaci

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

12.07.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adrián Čech

Solution Manager Unified Communications, DIMENSION DATA

Vizuální komunikace jako součást firemní kultury

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Viditelné výhody přináší videokonferenční řešení, které mění styl, jak lidé spolupracují, jak komunikují, jak žijí. Zprostředkovává pocit fyzické přítomnosti, odstraňuje rizika a přináší snížené náklady na cestování, což zásadně opodstatňuje investici.

Námětem tohoto semináře budou videokonferenční řešení pro zasedací místnosti a využívání vizuální komunikace pro plánované schůzky. Mezi takové patří pravidelné schůzky řídících pracovníků, pohovory pro regionální pobočky, projektové konzultace se zákazníky, úvodní obchodní schůzky, apod., kde je kladen důraz především na osobní účast, ale bez nutnosti fyzické přítomnosti.

Součástí budou reálné ukázky, například video spojení dvou konferenčních místností mezi Prahou a Ostravou, do kterého se připojí s osobní videokonferencí kolega pracující z domova, nebo využití videokonference k diskusi o kvalitě vyráběných produktů, pro kterou je zásadní kvalita video přenosu.

Prezentovat se budou i realizace u společností Kofola, Tescoma, Merck/MSD a dalších, včetně Dimension Data.

Podívejte se, jak MSD komunikuje s globálními týmy

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

29.06.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Osobní videokonference a komunikace odkudkoliv

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Jsou vaši zaměstnanci a kolegové neustále pohybu? Vytížení schůzkami s kolegy v kanceláři, schůzkami s klienty ve městě, týmovými poradami, služebními cestami, a jejich pracovní život se točí kolem řešení kolizí v kalendáři? A přitom si lze pomoci chytrým telefonem, tabletem i notebookem, který mají neustále při sobě, a mohou tak získat drahocenný čas.

Ten lze získat právě díky možnosti trvalého vizuálního spojení – profesionální videokonferenci – která zajistí kvalitní přenos obrazu i zvuku.

Seminář se bude zaměřovat na technologie a nástroje firmy Cisco, určené pro vizuální komunikaci, videokonference, sdílení prezentací i chatování. Jejich společným jmenovatel je dostupnost pro maximální počet účastníků. Představíme způsoby jejich použití i vhodnost pro různé situace. Typicky mohou uživatelé komunikovat jak ze zasedací místnosti, tak přes notebook na pracovišti, přes tablet v kavárně, nebo chytrý i klasický telefon při cestě autem. Důraz je zde kladen především na sdílení a přenos informací, který ušetří čas na cestování a vyplní neefektivní mezery v kalendáři.

Součástí bude i reálná ukázka požívání video komunikace prostřednictvím různých zařízení, kdy nejprve využijeme chat, a následně přejdeme do video komunikace s kolegou v terénu přes telefon, ze zasedačky se připojí obchodník a externě přes notebook zákazník. V druhé ukázce se pro sdílení prezentace můžeme připojit všichni najednou a vtáhneme vás do děje.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

15.06.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Hlasové technologie - biometrie, rozpoznání hlasu a virtuální asistentka

Představíme Vám nový způsob ověřování zákazníků, možnost eliminace složitých IVR stromů a princip řešení virtuální asistentky, která pochopí, co říkáte, kdo to říká a transformuje mobilní aplikace pro iPhone a Android do nástroje poskytující okamžitý přístup k informacím a požadovaným službám, ať již se jedná o platební příkaz, změnu parametrů služby, či informační dotaz.

Součástí představení řešení budou i praktické ukázky, které nejlépe demonstrují možnosti systému.

Určeno pro zefektivnění zákaznické péče, zvýšení bezpečnosti přístupu, ale i podporu prodeje a marketingu.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

28.4.2016

Registrace: 9.00 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Jan Růžička

Solution Manager CIS, Dimension Data

Pozvaní prezentující


Peter Martiš

Regional Manager, Central & Eastern Europe, Nuance

Enterprise Workload Management

Na současném konkurenčním trhu je velice důležité, aby společnosti byly schopné spravovat a optimalizovat zdroje a stanovit priority zpracování jednotlivých typů úkolů a zákaznických interakcí napříč celou společností.

Řešením je Enterprise Workload Management, kde zákaznické požadavky jsou inteligentně směrovány mezi pracovníky společnosti, aniž by došlo k nahrazení stávajících systémů a aplikací. Systém inteligentně vyhodnotí další nejdůležitější požadavek a automaticky jej doručí pracovníkovi se znalostí dané problematiky. Přínosem je pak automatická distribuce práce a zátěže, zkrácení doby vyřízení zákaznických požadavků, možnost podrobného online reportingu a datových analýz.

Kromě teoretické části si přínos řešení budeme demonstrovat na několika případových studiích postavených na technologiích Genesys.

Seminář je určen pro pracovníky a manažery kontaktních center a back-officu.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

30.3.2016

Registrace: 9:15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Praha

Přednášející

Load Style

Petr Cihlář

Senior Buiness Consultant CIS, DIMENSION DATA

Pozvaní prezentující


Patrik Ort

Account Executive, Central Europe, Genesys

Henrich Eckhardt

Solutions Engineer, Genesys

Workspace for Tomorrow

Když řekneme „Workspace for Tomorrow“, hovoříme o propojení funkčních architektonických prvků, estetiky prostoru a technologií pro komunikaci a spolupráci. Hovoříme o způsobu, jak vyhovět nárokům a očekáváním (nejen) nastupujících generací, jak zvyšovat konkurenceschopnost podniku, jak posilovat zaměstnaneckou spokojenost, hrdost a angažovanost.

Z hodnověrných průzkumů vyplývá, že používání nových komunikačních technologií zvyšuje kvalitu života v práci, atraktivitu zaměstnavatele i spokojenost zaměstnanců. Toto dominantně potvrzují nejen zástupci mladé generace (79% souhlasí), ale také zástupci starších generací (68% souhlasí).

Díky technologiím pro mobilitu, díky sociálním sítím, díky společensko-kulturním změnám a také díky sílícím tlakům na odváděný výkon mizí určité hranice. Hranice fyzické, protože „Proč nutit zaměstnance sedět v kanceláři, když mohou pracovat odkudkoliv – podstatné je, jakou odvedou práci, ne odkud“. Ale také se stírá hranice pracovní doby, protože zaměstnanci mohou pracovat ráno, v noci, napříč časovými pásmy... Kdykoliv a kdekoliv. Avšak firma bez sdíleného prostoru, kde se lidé setkávají, společně tvoří, diskutují, zažívají legraci, už přestává být firmou. Koncept Workspace for Tomorrow zohledňuje všechny tyto aspekty i individuální nároky podle typu odváděné činnosti.

Představíme Vám přístup společnosti Dimension Data k budování pracovního prostoru nové generace. Představíme Vám technologie, které pomáhají měnit tradiční paradigmata komunikace a spolupráce. A také Vám, ve spolupráci s naším hostem, představíme náš referenční projekt v Globálním inovativním IT centru MSD v Praze.

Success Story / MSD IT Global Innovation Center v Praze
Technologie pro sjednocenou komunikaci tvoří organickou součást pracovního prostoru

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

13.4.2016

Registrace: 9:15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 11:30
Místo konání: Praha

Přednášející

Load Style

Zbyszek Lugsch

Solutions and Business Development Director, Dimension Data

Pozvaní prezentující


Josef Holý

Associate Director, Advanced Solutions, MSD IT Global Innovation Center

Podniková mobilita a bezdrátové sítě nové generace

Jak přistupovat k podnikové mobilitě a jaké cíle si vytknout? Jaké jsou pokročilé technologie bezdrátových sítí? To jsou otázky, na které vám odpovíme v průběhu našeho bezplatného semináře.

Mobilní pracovníci a jejich přínos k efektivitě jsou realitou. Podniky však čelí širokému spektru mobilních zařízení, které se jednak snaží bezpečně začlenit do své infrastruktury a poskytnout jim maximální flexibilitu a vysokou dostupnost bezdrátové konektivity. S budováním bezdrátové infrastruktury se pak řeší i další otázky, jako plánovaná údržba a rozvoj.

Na semináři vás seznámíme s metodikou EMDM - Enterprise Mobility Development Model - která vám pomůže zmapovat stávající situaci a vyjasnit požadované cíle pro rozvoj mobility v oblastech: uživatelé, aplikace, koncová zařízení, provoz, infrastruktura a bezpečnost. Diskutovat budeme i klíčové parametry pro návrh, výstavbu a provoz bezdrátové infrastruktury a představíme také aktuální wi-fi novinky společnosti Cisco Systems.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

17.3.2016

Registrace: 9:15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Praha

Přednášející

Load Style

Jiří Volek

Solution Manager Network Integration, Dimension Data

Efektivní End-to-End monitoring obchodních procesů

S ohledem na stále složitější IT prostředí se většina společností potýká s problémem, jak efektivně měřit obchodní procesy z pohledu koncového zákazníka, kdy výkonnost a dostupnost těchto služeb má přímý vliv na obchodní výsledky společnosti. Trendem není investovat do nákladných řešení, která jsou zaměřena primárně na technologický dohled, ale implementovat řešení, která dávají zákazníkovi možnost měřit definované parametry reálných business služeb. Tento přístup umožnuje nahlížet na kvalitu poskytovaných služeb lidem, jejichž primární zaměření není technologické, ale jedná se o lidi, kteří jsou zodpovědní za prodej a rozvoj těchto služeb. Přijďte si poslechnout, jak danou problematiku řešíme u jednoho z největších operátorů v ČR a jakou přidanou hodnotu dodané řešení tomuto zákazníkovi přináší.


Jak monitorovat funkčnost obchodních procesů?

Z hlediska obchodu a generování příjmů je pro společnost zásadní, že veškeré obchodní procesy, a obzvláště ty elektronické, jsou na 100 % funkční. Například systém pro objednání a aktivaci nových SIM karet, schopnost e-shopu přijímat objednávky nebo generování elektronických dokladů a faktur za služby. Všechny uvedené příklady se skládají z několika vzájemně propojených systémů, serverových aplikací a databází, které jednotlivě mohou celý proces jak zpomalit, tak i zcela přerušit. End-to-End monitoring se na daný systém dívá jako na celek a oproti klasickému monitoringu stavu jednotlivých komponent přináší ucelenou informaci o stavu obchodního procesu. Tyto informace jsou pak zásadní v případě, kdy dojde k propadu prodejů nebo ke zvyšování prodlevy uhrazených faktur.

Přijďte si poslechnout, jak danou problematiku řešíme u jednoho z největších operátorů v ČR a jakou přidanou hodnotu může řešení přinést i vaší společnosti.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

24.2.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Praha

Přednášející

Load Style

Milan Janoušek

Professional Services Manager Security & OSS/BSS, DIMENSION DATA

Load Style

Michal Charvát

Business Development Manager, DIMENSION DATA

Load Style

Radek Brázda

Senior Business Analyst, DIMENSION DATA