Analytikou přímo k zákazníkovi

V oblasti komunikace se zákazníky vzniká ohromné množství strukturovaných, ale především nestrukturovaných dat. Ta jsou velice důležitá pro následné řízení efektivní komunikace. Jak však tato data využít? Není to jednoduché, a proto Vám rádi představíme možnosti, jak toto řešit a existující informace využít.

Analytické nástroje jsou oborovými autoritami považovány za oblast, která bude v následujících pěti letech nejvíce ovlivňovat principy komunikace se zákazníky a celkovou Customer eXperience.

Ukážeme Vám, jak je možné analyzovat prakticky jakoukoliv komunikaci s kontaktním centrem, resp. celou společností, jak identifikovat témata hovorů, odhalovat kritické interakce, řídit kampaně, nebo třeba vyhodnocovat obchodní úspěšnost operátorů. Takto lze analyzovat prakticky jakoukoliv komunikaci, tedy i data ze sociálních médií, webových chatů i emailové komunikace.

Diskutovat budeme rovněž o proaktivní notifikaci týkající se rizik a příležitostí zjištěných z interakcí, včetně integrací do dalších business systémů a procesů. Tato řešení souvisí například i s risk managementem a fraudy.

Možná tou nejzajímavější částí pro Vás bude diskuse s uživateli představovaných řešení, kteří přijali naše pozvání.

Seminář je určen pro pracovníky a manažery z oblasti obchodu, marketingu a kontaktních center.
Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

12.4. 2017

Registrace: 9:00 – 9:15
Seminář: 9:15 – 13:00
Místo konání: PwC Česká republika, City Green Court, Hvězdova 1734/2c, Praha 4, v zasedací místnosti ACAPULCO

Přednášející

Load Style

Jan Růžička

Business Development Manager, Dimension Data

Hosté


Martin Šmatlák

O2, Manažer kontaktního centra

Martin Krištof

Innogy, Manažer kontaktního centra

Miroslav Nečas

TOVEK, Business Development Manager

Petr Novák

RETIA, Business Development & Product Strategy Manager

Jak dosáhnout dokonalé zákaznické zkušenosti

Jak vnímají Vaši zákazníci služby kontaktního centra? Volají Vám, protože potřebují zodpovědět konkrétní dotaz, pomoc v daném okamžiku, v dané situaci? Nebo raději zavěsí, protože čekání ve frontě je nekonečné? Zvažujete rozšířit komunikační kanály směrem k zákazníkům či zachytit příchozího zákazníka, který váhá, zda zavolat nebo poslat e-mail?


Podobných otázek určitě vyvstává mnoho a je k zamyšlení, kterým směrem se vydat. Jak celé téma uchopit. V některých situacích může být řešením nasazení nové technologie, jindy pomůže jen správná analytika a reporting.

Připravili jsme seminář, kde Vám představíme možné řešení a zároveň otevřeme diskusi o Vašich potřebách a pohledech na dané téma. Při semináři Vás provedeme jednotlivými tématy formou demo ukázek, nad kterými bude následovat diskuse.

V rámci semináře Vám rovněž představíme hlavní závěry Global Contact Centre Benchmarking Reportu, který již 12 let monitoruje globální trendy v oblasti komunikace se zákazníky.


Detailní program semináře:


9:00 – registrace, snídaně

9:15 - 10:30 – reálné ukázky formou dema pro

  • jednotnou frontu pro hlas, chat, e-mail
  • flexibilitu při nasazení - otevřená API, jednoduchá integrace zákaznických systémů do jednotného prostředí
  • analytiku a reporting - nejen běžné reporty, ale i Connected Analytics

10:30 – 10:45 - přestávka, občerstvení

10:45 – 12:00 - reálné ukázky formou dema pro

  • hybridní řešení - využití cloudových služeb
  • back-office integraci - začlenění back-office do pracovních scénářů kontaktního centra
  • mobilní aplikace - jak může vypadat mobilní aplikace, která bude mít v sobě integrované zákaznické služby

12:00 – 12:30 - sumarizace nejdůležitějších závěrů jednoho z největších globálních reportů na téma vývoje kontaktních center v Evropě a v ČR; Customer Experience Benchmarking Report 2016

12.30 – 13.00 - Q&A


Seminář je určen pro pracovníky a manažery z oblasti obchodu, marketingu a kontaktních center.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

29.3. 2017

Registrace: 9:00 – 9:15
Seminář: 9:15 – 13:00
Místo konání: Cisco Systems, V Celnici 1462/10, 110 00 Praha 1-Nové Město

Přednášející

Load Style

Marcel Vejmelka

Senior Solution Architect, Dimension Data

Load Style

Jaroslav Martan

CSE, Cisco Systems

Customer Experience – cesta k úspěchu

Kontaktní centrum musí sledovat komunikační trendy a přizpůsobit se jim. Mladí lidé, kteří brzy budou v produktivním věku, jsou zvyklí především na digitální on-line komunikace jako je chat, sociální sítě nebo mobilní aplikace. V současnosti je třeba jít dál, než jen integrovat komunikační kanály do jednotného routingu, reportingu a komunikační historie. Ukazuje se, že je třeba sledovat kontext jednotlivých komunikací a monitorovat celkovou „Customer Journey“ - cestu zákazníka k požadovanému cíli.

Na našem workshopu Vám představíme Omnichannel principy řešení postavené na technologiích Genesys včetně integrací do prostředí mobilních aplikací a webových portálů. Ukážeme Vám, jak analyzovat chování zákazníků.

Předvedeme, jak získané údaje, integrované s procesy kontaktního centra, využít ke zvýšení prodejního potenciálu, zkrácení prodejního cyklu, zvýšení počtu příležitostí, snížení odchodu stávajících zákazníků, podpoře marketingu a zkvalitnění zákaznické obsluhy a péče. Jak posilovat Customer Experience.

Kromě teoretické části si předvedeme řešení na praktických ukázkách.

Seminář je určen pro pracovníky a manažery z oblasti obchodu, marketingu a kontaktních center.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

1.12.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Jan Růžička

Business Development Manager, DIMENSION DATA

Hosté


Patrik Ort

Account Executive, Central Europe, Genesys

Henrich Eckhardt

Solutions Engineer, Genesys

Cisco Telepresence - Čtěte své partnery jako pokerový hráč

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Drobná gesta mohou nést velký význam. Překvapeně povytažené obočí, letmý úsměv, souhlasné přitakání očima. I to rozhoduje o úspěchu, dává naději a mění život.

Telepresence je špičková videokomunikační technologie, která dokáže navodit pocit skutečného setkání. A to jak tradičním uspořádáním, které evokuje setkání u jednoho stolu, tak zejména kvalitou videokonferenčního přenosu.

Základem je přenos obrazu ve Full HD rozlišení, realistické podání barev, mnohonásobný zoom pro spolupráci nad detaily a vyladěný High Definition audio systém. Osoby mají vlastní obrazovky umístěné za "stejným" stolem a jsou v životní velikosti. Z videokonference lze také pořizovat záznamy pro další použití a pro maximální bezpečnost a ochranu know-how slouží silné šifrování přenosů.

Cílem semináře je představit toto špičkové řešení určené nejen pro setkávání top managementu, vlastníků, představenstev a akcionářů. Přijďte si prožít zážitek z digitálního osobního setkání a zjistit, jak velké je vaše nadšení pro nové příležitosti i odvaha měnit se.

Pozor, účast na semináři je bezplatná a koná se v prostorách společnosti Cisco Systems.

Podívejte se, jak žijeme s videokonferencemi. A ony s námi.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

03.08.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Cisco Systems, V Celnici 1462/10, 110 00 Praha 1-Nové Město

Přednášejícít

Load Style

Adrián Čech

Solution Manager Unified Communications, DIMENSION DATA

Host


Ivan Sýkora

Product Sales Specialist, Cisco Systems

Vizuální komunikace jako součást firemní kultury

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Viditelné výhody přináší videokonferenční řešení, které mění styl, jak lidé spolupracují, jak komunikují, jak žijí. Zprostředkovává pocit fyzické přítomnosti, odstraňuje rizika a přináší snížené náklady na cestování, což zásadně opodstatňuje investici.

Námětem tohoto semináře budou videokonferenční řešení pro zasedací místnosti a využívání vizuální komunikace pro plánované schůzky. Mezi takové patří pravidelné schůzky řídících pracovníků, pohovory pro regionální pobočky, projektové konzultace se zákazníky, úvodní obchodní schůzky, apod., kde je kladen důraz především na osobní účast, ale bez nutnosti fyzické přítomnosti.

Součástí budou reálné ukázky, například video spojení dvou konferenčních místností mezi Prahou a Ostravou, do kterého se připojí s osobní videokonferencí kolega pracující z domova, nebo využití videokonference k diskusi o kvalitě vyráběných produktů, pro kterou je zásadní kvalita video přenosu.

Prezentovat se budou i realizace u společností Kofola, Tescoma, Merck/MSD a dalších, včetně Dimension Data.

Podívejte se, jak MSD komunikuje s globálními týmy

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

18.08.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Multimediální informační displeje i reklamní panely

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Schopnost lidského mozku zpracovávat vizuální informace je imponující. Není divu, že vizuální obsah a jeho šíření nachází stále širší uplatnění pro informovanost, vzdělávání nebo propagaci.

Využívají se k tomu různorodé displeje, viditelně umístěné pro dané publikum, na které lze poutavým způsobem sdílet potřebné informace, prezentace, reklamní spoty, a to z jednoho místa a v reálném čase.

Toto řešení se nazývá Digital Media Signage (DMS) jeho síla tkví i v možnosti personalizovaného sdělení z hlediska lokality, denní doby a dokonce i dle konkrétního diváka, kterého lze identifikovat pomocí kamery. Cílem semináře bude seznámení s praktickými možnostmi využití Digital Media Signage především ve firemním prostředí, a to jak pro účely interní komunikace se zaměstnanci a sdílení informací pro budování firemní kultury, tak i například pro informování o programu obsazenosti zasedacích místností nebo seznamování s produktovým portfoliem a dosaženými úspěchy firmy.

Seminář bude obsahovat i reálné ukázky správy informací na vzdálených displejích, rezervace místností, elektronická nástěnka pro zaměstnance, i produktová videa a reklamy na velkoplošných panelech. Prezentovat se budou realizace u společnosti Nestlé a Dimension Data.

Podívejte se, jak Nestlé inovuje interní komunikaci

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

12.07.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adrián Čech

Solution Manager Unified Communications, DIMENSION DATA

Vizuální komunikace jako součást firemní kultury

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Viditelné výhody přináší videokonferenční řešení, které mění styl, jak lidé spolupracují, jak komunikují, jak žijí. Zprostředkovává pocit fyzické přítomnosti, odstraňuje rizika a přináší snížené náklady na cestování, což zásadně opodstatňuje investici.

Námětem tohoto semináře budou videokonferenční řešení pro zasedací místnosti a využívání vizuální komunikace pro plánované schůzky. Mezi takové patří pravidelné schůzky řídících pracovníků, pohovory pro regionální pobočky, projektové konzultace se zákazníky, úvodní obchodní schůzky, apod., kde je kladen důraz především na osobní účast, ale bez nutnosti fyzické přítomnosti.

Součástí budou reálné ukázky, například video spojení dvou konferenčních místností mezi Prahou a Ostravou, do kterého se připojí s osobní videokonferencí kolega pracující z domova, nebo využití videokonference k diskusi o kvalitě vyráběných produktů, pro kterou je zásadní kvalita video přenosu.

Prezentovat se budou i realizace u společností Kofola, Tescoma, Merck/MSD a dalších, včetně Dimension Data.

Podívejte se, jak MSD komunikuje s globálními týmy

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

29.06.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Osobní videokonference a komunikace odkudkoliv

Nejpřirozenějším způsobem komunikace je osobním setkání. Cestování za schůzkami je však nákladné, spojené s riziky a neproduktivním časem stráveným při cestě tam i zpět. Navíc nalezení vhodného termínu pro setkání více osob je malou noční můrou, a často se schůzka může několikrát posunout.

Jsou vaši zaměstnanci a kolegové neustále pohybu? Vytížení schůzkami s kolegy v kanceláři, schůzkami s klienty ve městě, týmovými poradami, služebními cestami, a jejich pracovní život se točí kolem řešení kolizí v kalendáři? A přitom si lze pomoci chytrým telefonem, tabletem i notebookem, který mají neustále při sobě, a mohou tak získat drahocenný čas.

Ten lze získat právě díky možnosti trvalého vizuálního spojení – profesionální videokonferenci – která zajistí kvalitní přenos obrazu i zvuku.

Seminář se bude zaměřovat na technologie a nástroje firmy Cisco, určené pro vizuální komunikaci, videokonference, sdílení prezentací i chatování. Jejich společným jmenovatel je dostupnost pro maximální počet účastníků. Představíme způsoby jejich použití i vhodnost pro různé situace. Typicky mohou uživatelé komunikovat jak ze zasedací místnosti, tak přes notebook na pracovišti, přes tablet v kavárně, nebo chytrý i klasický telefon při cestě autem. Důraz je zde kladen především na sdílení a přenos informací, který ušetří čas na cestování a vyplní neefektivní mezery v kalendáři.

Součástí bude i reálná ukázka požívání video komunikace prostřednictvím různých zařízení, kdy nejprve využijeme chat, a následně přejdeme do video komunikace s kolegou v terénu přes telefon, ze zasedačky se připojí obchodník a externě přes notebook zákazník. V druhé ukázce se pro sdílení prezentace můžeme připojit všichni najednou a vtáhneme vás do děje.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

15.06.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Adam Horník

Presales Manager, DIMENSION DATA

Hlasové technologie - biometrie, rozpoznání hlasu a virtuální asistentka

Představíme Vám nový způsob ověřování zákazníků, možnost eliminace složitých IVR stromů a princip řešení virtuální asistentky, která pochopí, co říkáte, kdo to říká a transformuje mobilní aplikace pro iPhone a Android do nástroje poskytující okamžitý přístup k informacím a požadovaným službám, ať již se jedná o platební příkaz, změnu parametrů služby, či informační dotaz.

Součástí představení řešení budou i praktické ukázky, které nejlépe demonstrují možnosti systému.

Určeno pro zefektivnění zákaznické péče, zvýšení bezpečnosti přístupu, ale i podporu prodeje a marketingu.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

28.4.2016

Registrace: 9.00 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Jan Růžička

Solution Manager CIS, Dimension Data

Pozvaní prezentující


Peter Martiš

Regional Manager, Central & Eastern Europe, Nuance

Workspace for Tomorrow

Když řekneme „Workspace for Tomorrow“, hovoříme o propojení funkčních architektonických prvků, estetiky prostoru a technologií pro komunikaci a spolupráci. Hovoříme o způsobu, jak vyhovět nárokům a očekáváním (nejen) nastupujících generací, jak zvyšovat konkurenceschopnost podniku, jak posilovat zaměstnaneckou spokojenost, hrdost a angažovanost.

Z hodnověrných průzkumů vyplývá, že používání nových komunikačních technologií zvyšuje kvalitu života v práci, atraktivitu zaměstnavatele i spokojenost zaměstnanců. Toto dominantně potvrzují nejen zástupci mladé generace (79% souhlasí), ale také zástupci starších generací (68% souhlasí).

Díky technologiím pro mobilitu, díky sociálním sítím, díky společensko-kulturním změnám a také díky sílícím tlakům na odváděný výkon mizí určité hranice. Hranice fyzické, protože „Proč nutit zaměstnance sedět v kanceláři, když mohou pracovat odkudkoliv – podstatné je, jakou odvedou práci, ne odkud“. Ale také se stírá hranice pracovní doby, protože zaměstnanci mohou pracovat ráno, v noci, napříč časovými pásmy... Kdykoliv a kdekoliv. Avšak firma bez sdíleného prostoru, kde se lidé setkávají, společně tvoří, diskutují, zažívají legraci, už přestává být firmou. Koncept Workspace for Tomorrow zohledňuje všechny tyto aspekty i individuální nároky podle typu odváděné činnosti.

Představíme Vám přístup společnosti Dimension Data k budování pracovního prostoru nové generace. Představíme Vám technologie, které pomáhají měnit tradiční paradigmata komunikace a spolupráce. A také Vám, ve spolupráci s naším hostem, představíme náš referenční projekt v Globálním inovativním IT centru MSD v Praze.

Success Story / MSD IT Global Innovation Center v Praze
Technologie pro sjednocenou komunikaci tvoří organickou součást pracovního prostoru

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

13.4.2016

Registrace: 9:15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 11:30
Místo konání: Praha

Přednášející

Load Style

Zbyszek Lugsch

Solutions and Business Development Director, Dimension Data

Pozvaní prezentující


Josef Holý

Associate Director, Advanced Solutions, MSD IT Global Innovation Center