Detail semináře

Jak vytvářet dokonalou zákaznickou zkušenost

Jak vnímají Vaši zákazníci služby kontaktního centra? Zavolají, trpělivě vyčkávají a pak raději zavěsí, protože čekání ve frontě je nekonečné? Hodilo by se vám rozšířit komunikační kanály a zjednodušit komunikaci se zákazníky? Jenže, jak celé téma uchopit, že ano? Někdy pomůže technologie, jindy správná analytika a reporting.

Připravili jsme seminář, kde Vám představíme možné řešení a zároveň otevřeme diskusi o Vašich potřebách a pohledech na dané téma. Při semináři Vás provedeme jednotlivými tématy formou demo ukázek, nad kterými bude následovat diskuse.

Pokud vás zajímají aktuální trendy, stáhněte si zdarma souhrnné závěry Global Customer Experience Benchmarking Reportu


Detailní program semináře:


9:00 – registrace, snídaně

09:30 – 12:00 - reálné ukázky formou dema

  • Integrace zákaznických dat do agentské aplikace – ukázka integrace se CRM Salesforce (cloud)
  • Směrování úkolů do kontaktního centra, které přicházejí jako požadavky z backoffice
  • Virtuální fronta
  • Enterprise Chat a Mail jako nové produkty a jejich možnosti
  • Agentský desktop a jeho možnosti (živá ukázka úpravy prostředí agenta)
    • podpora přímo od výrobce = DevNet
    • změna zobrazovaných dat v průběhu zpracování interakce (přesměrování, předání a jiné)
    • Notifikace = zasílání důležitých zpráv přímo na pracoviště operátora
  • Reporting jako nedílná součást kontaktního centra – ukázka real-time a historického reportingu

12.00 – 12.30 - Q&A


Seminář je určen pro pracovníky a manažery z oblasti obchodu, marketingu a kontaktních center.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

29.11. 2017

Registrace: 9:00 – 9:30
Seminář: 9:30 – 12:30
Místo konání: Cisco Systems, V Celnici 1462/10, 110 00 Praha 1 Nové Město

Přednášející

Load Style

Marcel Vejmelka

Senior Solution Architect, Dimension Data

Load Style

Jaroslav Martan

CSE, Cisco Systems