Detail semináře

Jak dosáhnout dokonalé zákaznické zkušenosti

Jak vnímají Vaši zákazníci služby kontaktního centra? Volají Vám, protože potřebují zodpovědět konkrétní dotaz, pomoc v daném okamžiku, v dané situaci? Nebo raději zavěsí, protože čekání ve frontě je nekonečné? Zvažujete rozšířit komunikační kanály směrem k zákazníkům či zachytit příchozího zákazníka, který váhá, zda zavolat nebo poslat e-mail?


Podobných otázek určitě vyvstává mnoho a je k zamyšlení, kterým směrem se vydat. Jak celé téma uchopit. V některých situacích může být řešením nasazení nové technologie, jindy pomůže jen správná analytika a reporting.

Připravili jsme seminář, kde Vám představíme možné řešení a zároveň otevřeme diskusi o Vašich potřebách a pohledech na dané téma. Při semináři Vás provedeme jednotlivými tématy formou demo ukázek, nad kterými bude následovat diskuse.

V rámci semináře Vám rovněž představíme hlavní závěry Global Contact Centre Benchmarking Reportu, který již 12 let monitoruje globální trendy v oblasti komunikace se zákazníky.


Detailní program semináře:


9:00 – registrace, snídaně

9:15 - 10:30 – reálné ukázky formou dema pro

  • jednotnou frontu pro hlas, chat, e-mail
  • flexibilitu při nasazení - otevřená API, jednoduchá integrace zákaznických systémů do jednotného prostředí
  • analytiku a reporting - nejen běžné reporty, ale i Connected Analytics

10:30 – 10:45 - přestávka, občerstvení

10:45 – 12:00 - reálné ukázky formou dema pro

  • hybridní řešení - využití cloudových služeb
  • back-office integraci - začlenění back-office do pracovních scénářů kontaktního centra
  • mobilní aplikace - jak může vypadat mobilní aplikace, která bude mít v sobě integrované zákaznické služby

12:00 – 12:30 - sumarizace nejdůležitějších závěrů jednoho z největších globálních reportů na téma vývoje kontaktních center v Evropě a v ČR; Customer Experience Benchmarking Report 2016

12.30 – 13.00 - Q&A


Seminář je určen pro pracovníky a manažery z oblasti obchodu, marketingu a kontaktních center.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

29.3. 2017

Registrace: 9:00 – 9:15
Seminář: 9:15 – 13:00
Místo konání: Cisco Systems, V Celnici 1462/10, 110 00 Praha 1-Nové Město

Přednášející

Load Style

Marcel Vejmelka

Senior Solution Architect, Dimension Data

Load Style

Jaroslav Martan

CSE, Cisco Systems