Detail semináře

Customer Experience – cesta k úspěchu

Kontaktní centrum musí sledovat komunikační trendy a přizpůsobit se jim. Mladí lidé, kteří brzy budou v produktivním věku, jsou zvyklí především na digitální on-line komunikace jako je chat, sociální sítě nebo mobilní aplikace. V současnosti je třeba jít dál, než jen integrovat komunikační kanály do jednotného routingu, reportingu a komunikační historie. Ukazuje se, že je třeba sledovat kontext jednotlivých komunikací a monitorovat celkovou „Customer Journey“ - cestu zákazníka k požadovanému cíli.

Na našem workshopu Vám představíme Omnichannel principy řešení postavené na technologiích Genesys včetně integrací do prostředí mobilních aplikací a webových portálů. Ukážeme Vám, jak analyzovat chování zákazníků.

Předvedeme, jak získané údaje, integrované s procesy kontaktního centra, využít ke zvýšení prodejního potenciálu, zkrácení prodejního cyklu, zvýšení počtu příležitostí, snížení odchodu stávajících zákazníků, podpoře marketingu a zkvalitnění zákaznické obsluhy a péče. Jak posilovat Customer Experience.

Kromě teoretické části si předvedeme řešení na praktických ukázkách.

Seminář je určen pro pracovníky a manažery z oblasti obchodu, marketingu a kontaktních center.

Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

1.12.2016

Registrace: 9.15 - 9:30
Seminář: 9:30 - 12:00
Místo konání: Na Hřebenech II 1718/10, Praha 4

Přednášející

Load Style

Jan Růžička

Business Development Manager, DIMENSION DATA

Hosté


Patrik Ort

Account Executive, Central Europe, Genesys

Henrich Eckhardt

Solutions Engineer, Genesys