Všechny semináře


Reálné zkušenosti s nasazením NSX

Přijměte pozvání na diskusi k 21. vydání Global CX Benchmarking Reportu, který zohledňuje každý rok 7 oblastí. Zjištění vychází z odpovědí od stovek až tisíců organizací všech velikostí i vertikál s působností v různých geografických lokalitách po celém světě.

Letos se můžete těšit na tato témata


Program:

14:45 - 15:15 Welcome drink
15:15 - 17:00 Výsledky 21. vydání Global Customer Experience Benchmarking Reportu, panelová diskuse s CX autoritami nad výsledky GCXBR a zkušenostmi na českém trhu
17:00 - 22:00 CX Dinner: Kulinářská zkušenost spojená s networkingem nad aktuálními tématy CX trendů

OBLAST ZÁJMU

Customer Experience
Customer Journey
Omnichannel

CÍLOVÉ PUBLIKUM

CX manažeři
Business manažeři klientských a operation center



Účast na semináři je bezplatná.


Obchodně-manažerské zaměření

Technická náročnost

14.03.2019

Diskuse: 14:45 – 17:00
CX Dinner: 17:00 - 22:00
Místo konání: Aureole Fusion Restaurant and Lounge, Hvězdova 1716/2b, 140 00 Praha 4-Nusle

Load Style

Jan Růžička

CX Business Development Manager, Dimension Data


Load Style

Ludmila Černá

CX specialista, Dimension Data
moderátorka panelu

Pozvání do panelu přijali

Load Style

Lucie Masopustová

Director of Client Account Maintenance,
Česká spořitelna


Josef Šedivý

Executive Director of Direct Distribution,
ČSOB


Kateřina Šuvarinová

Director Back Office and Technical Support,
T-Mobile Czech Republic & Slovak Telekom


Lukáš Müller

člen týmu, který připravuje Air Bank druhé generace, tentokrát na německém trhu


Jana Urbánková

Head of Beyond Sales and Services,
Pražská Plynárenská společnost


Právě čerpáme nové informace a chystáme nové semináře.