Všechny semináře


Genesys PureCloud v kontaktních centrech

Potřebujete zajistit konsolidovaný pohled na zákaznickou péči napříč všemi typy kanálů?
Hledáte flexibilní prostředí, které se okamžitě přizpůsobí vašim aktuálním potřebám?
Chcete dosáhnout lepších obchodních výsledků díky spokojenějším zákazníkům?

Pokud vás tato témata zaujala, přijměte pozvání na náš plánovaný seminář „Genesys PureCloud v kontaktních centrech“ a registrujte se vyplněním registračního formuláře.


Program semináře:

09:00 – 09:30 Ranní káva a snídaně
09:30 – 10:00 Úvod k řešení Genesys Pure Cloud
10:00 – 11:00 Praktická ukázka prostředí operátora a odbavení různých typů komunikací – hlas (in/out), e-mail, chat
11:00 – 11:30 Coffee Break
11:30 – 12:15 Prostředí supervizora a administrátora systému, reporting

OBLAST ZÁJMU

Kontaktní centrum
Péče a podpora zákazníků
Customer Experience
Omnichannel

CÍLOVÉ PUBLIKUM

CX manažeři
Manažeři klientských a operation center




Účast na semináři je bezplatná.


Technická náročnost

Obchodně-manažerské zaměření

29.05.2019

Registrace a snídaně: 09:00 – 09:30
Seminář: 09:30 – 12:15
Místo konání: Dimension Data CR, Milevská 2095/5, Praha 4

Přednášející

Petr Cihlář

Petr Cihlář

Senior Business Consultant
Dimension Data Czech Republic


Jan Růžička

Jan Růžička

Business Development Manager
Dimension Data Czech Republic

Právě čerpáme nové informace a chystáme nové semináře.